LAUR KLIENTA 2010



firma-02Pierwsze miejsce w sondażu konsumenckim  i godło "Laur Klienta 2010" dla VEKA Polska
Produkty marki VEKA uplasowały się w 2010 roku na I miejscu w kategorii "Profile okienne z PCV" największego programu konsumenckiego w kraju, uzyskując tym samym prawo posługiwania się godłem "Laur Klienta".
Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż przyniósł odpowiedź na podstawowe pytanie: Które z produktów są liderami popularności w swojej grupie? Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta, ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci. Stąd wartość godła dla zwycięzców jest bardzo znacząca i odzwierciedla tendencje występujące na rynku. Laur Klienta stał się potwierdzeniem doskonałej opinii Polaków o produktach VEKA, formą ich zbiorowej rekomendacji.
W edycji konkursu 2010 brane były pod uwagę dwie główne składowe: ogólnopolski sondaż marek, produktów i usług oraz głosowanie internautów i czytelników dodatku "Rzecz o Biznesie" do "Rzeczpospolitej".
Bardzo dziękujemy za okazane nam zaufanie.